loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
mohammad بازدید : 542 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

به در خواست یکی از کاربران سایت

WampServer چیست؟ در ابتدا لازم است توضیحاتی را در مورد این نرم افزار ( صرفا جهت آشنائی مقدماتی برای مبتدیان ) بدهم. WampServer یک راه انداز سرور لوکال(با کاربری آسان) می باشد که به شما امکان کانفیگ  Apache, MySQL و PHP را بر روی سیستم شخصی شما تعریف کرده، و سیستم شما را به مانند یک سرور اینترنتی ، آماده ی اجرای زبان های برنامه نویسی فوق الذکر می کند. شما می توانید Wamp را به صورت رایگان از وبسایت سازنده دانلود کنید. اما از آنجائیکه ، این وبسایت نیز ، به جرگه ی تحریم کنندگان IP های ایرانی پیوسته است، لذا آنرا به سرور این سایت ترنسفر کرده ایم. اگر شما Wamp را بر روی سیستم خود دارد، چنانچه با این نسخه همخوانی دارد، نیازی به دانلود نیست.

 

حجم فایل:20مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

لینک های دانلود:uploadboy | upoload.ir

 

رمز فایل در صورت نیاز:www.downloadforyou.ir

 

حجم برنامه در حدود ۲۰ مگابایت است. بعد از دانلود ، مراحل نصب را پیش بگیرید. مراحل نصب، یک به یک با تصاویر در زیر آورده می شود.

 تصویر یک

تصویر دو

می توانید در همین پوشه ی پیش فرض نصب کنید

تصویر شماره چهار

تصویر پنج، دکمه ی Install را بزنید تا عملیات نصب شروع شود

تصویر شماره ی شش

تصویر هفت، انتخاب مرورگر پیش فرض (فایرفاکس)
شما می توانید با زدن NO مرورگر دلخواه خود را انتخاب نمائید

تصویر هشت، با تنظیمات فوق ( پیش فرض ) کاری نداشته باشید

تصویر نه، Finish را بزنید.

بعد از اتمام نصب آیکن زیر به نوار وظیفه ی شما افزوده خواهد شد.

حال بر روی آن کلیک کرده و گزینه ی Start All Services را بزنید.
در این هنگام رنگ این آیکن سبز خواهد شد.

حال دوباره بر روی این آیکن کلیک کرده و گزینه ی  Local Host برا بزنید. اگر عملیات نصب شما درست انجام گرفته باشد، صفحه ی زیر ظاهر خواهد شد. می توانید بر روی آن کلیک کنید تا در اندازه ی بزرگتر ببینید.

همانطور که می بنید، زیر گزینه ی Your Projects خالی است. جهت ایجاد پروژه ی جدید، به مسیر C:wampwww رفته و پوشه ای با نام دلخواه را ایجاد کنید. برای مثال، من پوشه ای با نام WordPress را ایجاد می کنم

اگر صفحه ی مورد نظر را refresh کنید، پوشه ی ایجاد شده برایتان ظاهر خواهد شد. حال آدرس پروژه ی ما http://localhost/wordpress/ می باشد. اگر بر روی آن کلیک کنید، به صفحه ی http://localhost/wordpress/ ارجاع داده می شود ( که البته در حال حضر خالی است)

خب، حال به سراغ ورد پرس می رویم. آخرین نسخه ی فارسی وردپرس را می توانید از این لینک دانلود کنید.  اگر نمی خواهید به صفحه ی دانلود مراجعه کنید، اینجا کلیک کنید تا نسخه ی ۳٫۲ را دانلود کنید.

از حالت فشرده در آورده و محتویات آنرا در پوشه ی پروژه ی خود کپی کنید. من فایل های آنزیپ شده را در پوشه ی C:wampwwwwordpress کپی می کنم.

میرسیم به مهمترین قسمت نصب، ایجاد پایگاه داده، بر روی آیکن Wamp کلیک کرده و localhost را بزنید و یا در مرورگر خود http://localhost/ را دنبال کنید. در صفحه ی باز شده، گزینه ی phpmyadmin را پیدا کرده و آنرا بزنید تا صفحه ی زیر باز شود.

حال در قسمت MySQL Localhost و زیر Create new database ، نامی دلخواه را برای دیتابیس خود انتخاب کنید. برای مثال ، من نام wordpress را انتخاب کردم. بعد از انتخاب و تایپ نام، دکمه ی Create را بزنید.

حال آدرس پروژه ی خود مراجعه کرده و دنبال فایل wp-config-sample.php بگردید. آنرا تغییر نام داده و قسمت sample – را از انتهای نام آن حذف کنید. نام جدید wp-config.php خواهد بود. حال بر روی آن کلیک راست کرده و EDIT را بزنید تا توسط برنامه ی NotePad باز شود.

به خوبی توجه نمائید. چرا که در صورت هر گونه اشتباه، عملیات نصب وردپرس خطا خواهد داد. در قسمت :

define(‘DB_NAME’, ‘putyourdbnamehere‘);

به جای putyourdbnamehere ، نام wordpress را که در پایگاه داده ایجاد کرده بودیم، وارد می کنیم. در قسمت :

define(‘DB_USER’, ‘usernamehere‘);

به جای usernamehere ، عبارت root را وارد می کنیم. در قسمت

define(‘DB_PASSWORD’, ‘yourpasswordhere‘);

کلمه ی  yourpasswordhere، را کامل پاک می کنیم. خالی گذارده شود. همانطور که در تصویر زیر نیز مشخص است.

حال بعد از تغییرات فوق، file را زده و گزینه ی Save را بزنید تا تغییرات ذخیره شود. به آدرس پروژه ی خود مراجعه کنید. صفحه ی زیر ظاهر می شود

حال، فیلد ها را به طور دلخواه پر کرده، و در زیر فرم دکمه ای با عنوان راه اندازی ورد پرس را بزنید. تصویر زیر نمایش داده خواهد شد.

نصب، با موفقیت انجام شده است.  ورود را زده، نام کاربری و گذرواژه ی اختصاص داده شده در نصب را وارد کنید تا به کنترل پنل ورد پرس داخل شوید. آدرس سایت شما http://localhost/wordpress/ و آدرس کنترل پنل وردپرسی آن ، http://localhost/wordpress/wp-admin/ است. براحتی می توانید مطلب ارسال نموده و سایتی مجزا را بر روی سیستم خود مدیریت کنید.

موفق باشید.

 

توضیحات تکمیلی : 

جهت حصول اطمینان از درست نصب شدن پایگاه داده نصب می توانید به Phpmyadmin مراجعه کرده و به دیتابیس wordpress مراجعه کنید. فیلد سمت چپ

تنظیم قسمت PHP Configuration Settings

با توجه به اینکه می خواهیم نصب انجام شده، بدون هیچ مشکل و یا کم و کاستی باشد، بهتر است بر روی آیکن WampServer کلیک کرده ، از Apache وارد Apache modules شده، و گزینه mod_rewrite را فعال کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,023
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,002
  • بازدید ماه : 5,476
  • بازدید سال : 42,044
  • بازدید کلی : 1,617,942
  • کدهای اختصاصی