loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 362 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Ashampoo-Slideshow-Studio-HD

Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر به ساخت آلبوم های عکس به صورت Slide Show برای دیسک های DVD می باشند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای راحتی کار برای کاربران قرار داده شده است . در این نرم افزار می توان اقدام به طراحی منوهای زیبا برای آلبوم نمود و همچنین می توان از قالب های مختلف و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Ashampoo Software می باشد.

admin بازدید : 180 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و…، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد ۲ و یا ۳ برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

admin بازدید : 278 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ColorWasher

ویژگی ColorWasher طیف وسیعی از ابزارهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک راهنما برای اصلاح، بهبود و بازسازی تصاویر می باشد. استفاده از این ویژگی بسیار آسان است به این علت که توضیحات تعاملی و راهنماهایی برای هر ویژگی ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید در عرض چند ثانیه عکس های خود را به صورت کاملاً حرفه ای تصحیح کنید و همچنین به صورت خیلی سریع یک حالت پنهان سازی برای ده ها تصویر ارائه می دهد. این پلاگین می تواند برای عکس های دیجیتالی نیز به خوبی عکس های اسکن شده استفاده شود. حتی این نرم افزار می تواند برای کار بر روی عکس های قدیمی و فاقد کیفیت نیز نتیجه بخش باشد. همچنین شما می توانید از این پلاگین برای بهبود گرافیک های وب، کارتون ها، نقاشی ها یا اسکریت شات ها استفاده کنید. بعضی از نرم افزار های مبدل فرمت RAW، خروجی های با تصحیح رنگ کامل ایجاد نمی کنند، ولی شما می توانید با استفاده از این پلاگین به صورت مستقیم بر روی تصاویر با فرمت RAW کار کنید و دیگر نیازی به تبدیل آنها نخواهید داشت. همچنین می توانید فایل های RAW تبدیل شده به فرمت های دیگر را نیز با استفاده از این ویژگی بهبود ببخشید. اگر شما می خواهید رنگ های هنرمندانه و زیبا و یا افکت های b/w ایجاد کنید، با استفاده از ColorWasher می توانید تصاویر را تصحیح کرده و افکت های رنگ مؤثری را تنها در یک گام اعمال کنید.

 

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 342 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

3D-PageFlip-Professional-1.6.8

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.

admin بازدید : 467 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Xara Photo & Graphic Designer ساده ترین و سریع ترین نرم افزار گرافیکی دنیا به همراه ابزار گرافیکی منعطف می باشد. این نرم افزار برای طراحی وکتور، ویرایش تصاویر ، DTP ، ترکیب عکس ها ، طراحی گرافیکی وب و انیمیشن های فلش کاربرد دارد. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

mohammad بازدید : 486 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

ACDSee-Photo-Manager-16.0.76

ACDsee نرم افزار محبوب دیدن تصاویر، پیش از آمدن ویندوز ایکس پی به دلیل اینکه ویندوز برای مشاهده عکس ها از اینترنت اکسپلورر استفاده می کرد و ابزار مناسبی نداشت، ACDSee تقریباً بر روی تمام سیستم ها یافت می شد اما با آمدن ویندوز ایکس پی و نرم افزار Windows Picture & fax Viewer حضور این برنامه کم رنگ شد، اما هنوز کاربران حرفه ای از این برنامه استفاده می کنند، البته با ارائه نسخه های جدید این نرم افزار و قابلیت ها زیادی که به آن افزوده شد این نرم افزار دوباره جایگاه خود را پیدا کرد. به کمک این برنامه می توانید به راحتی در بین عکس های خود به جستجو بپردازید و تک تک آنها را مشاهده کنید، تغییر سایز دهید، چاپ کنید و با کمک نرم افزار های جانبی آنها را ویرایش کنید. اگر دوربین دیجیتالی دارید به راحتی می توانید عکس های گرفته شده را توسط این برنامه به داخل کامپیوتر دانلود کنید، دسته بندی کنید و به آنها امتیاز بدهید و هزاران قابلیت دیگر که خود به وجود آنها پی خواهید برد پس درنگ نکنید و جدیدترین نسخه ی این برنامه را دریافت کنید.

admin بازدید : 492 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

admin بازدید : 298 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت ۲۰ سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,439
  • بازدید ماه : 1,986
  • بازدید سال : 38,554
  • بازدید کلی : 1,614,452
  • کدهای اختصاصی