loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 259 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه استاتوس های فیس بوکی3(مخصوص اعضا)

مجموعه استاتوس های فیس بوکی3 - مخصوص اعضا

 

 

 

دقت کردین اونایی که میگن کادوت محفوظه دروغ میگن
و هیچوقتم بهتون کادو نمیدن !؟
آقا من یه خواهر زاده دارم مامانم اینا چن ماهه دسشویی رفتنو به این بچه یاد میدن اینم ماشالا کند ذهنه یاد نمیگیره :|
بعد امروز رفتم دسشویی نشستم دارم به میانترم فردام فک میکنم دیدم یهویی مامانم در توالتو باز کرده بچه رو آورده میگه پویا جون میبینی داییتو چجوری نشته..!
اونجوری میشینی جیشتو میکنی بعد منو صدا میکنی میام میشورمت:|

کل اون مدت :|
خواهر زاده ام :))))))
ادامه مطلب بروید
 
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 1,591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,901
  • بازدید ماه : 6,375
  • بازدید سال : 42,943
  • بازدید کلی : 1,618,841
  • کدهای اختصاصی