loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 228 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه اول سریال شوخی کردم

دانلود قسمت اول و دوم سریال ایرانی و جدید شوخی کردم با لینک مستقیم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

لینک مستقیم اضافه شد

shokhi1  دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم

 

خلاصه داستان سریال شوخی کردم :

شوخی کردم نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سریال شوخی.کردم  بیش از ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند.

 بازیگران سریال شوخی کردم :

مهران مدیری , مهران غفوریان , ماندانا سوری , سپند امیرسلیمانی , سحر ولدبیگی  , برزو ارجمند  ,  کمند امیرسلیمانی  , زهرا داوود نژاد  ,سحر ذکریا  ,نیما فلاح ,پرستو صالحی,ستاره پسیانی و …

-

——————————————

سری اول سریال

قسمت اول سریال شوخی کردم

لینک مستقیم

لینک کمکی 

قسمت دوم سریال شوخی کردم

لینک مستقیم

لینک کمکی

———————————

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 677
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,656
  • بازدید ماه : 5,130
  • بازدید سال : 41,698
  • بازدید کلی : 1,617,596
  • کدهای اختصاصی