loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 238 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

به خنگول میگن:دو ضربدر سی به اضافه ی دویست منهای شصت و هفت تقسیم بر سیزده چند میشه؟مغزش رگ به رگ میشه

 

 

 

سر کلاس شبیه سازی محسن رفت پروژکشن رو تنظیم کنه که تصویرشو بندازه رو وایت بورد گفت رضا فرمون بده تنظیمش کنم .
من: چپ چپ چپ راست راست .. بالا بالا بالا بالا بالا بالا ... پایین پایین ..... راهنما (با ناز)
یهو کلاس رفت رو هوا . استاد شاکی شد گفت مثه اینکه اینجا رو با برنامه عمو پورنگ اشتباه گرفتی
یهو یکی از بچه ها بلند گفت خونه خالههههه خونه خالههههههه !!!!!! محسن سمت راستته بدو 10 ثانیه فرصت داری ..........
هیچی دیگه اون دو ساعت از بس خندیدیم و آب از چشامون اومد تا یه هفته چشامون قرمز شده بود و گونه هامون درد می کرد

 

 

 

غم انگیز ترین صحنه تو زندگیم وختیه که در یخچالو باز میکنم غم انگیز تر از اون وختیه که باید از توش یه چیزی واسه خوردن پیدا کنم (یه بطری آب یه بسته پنیر و دیگر هیچ)هی تحریم خدا ازت نگذره....

 

 

 

سلامتی اون کسی که تو تاکسی دید بغلیش پول نداره
به راننده گفت :
پول خورد ندارم ، مال همه رو حساب کن ...

 

 

 

وصیت یک دختر
.
.
.
.
بعد از مرگم مرا غسل ندید آرایشم خراب میشه:))

 

 

 

بیچاره مردا:وقتی به دنیا میان همه حال مامانشونو میپرسن.وقتی ازدواج میکنن همه میگن چه عروس قشنگی.وقتی میمیرن همه میگن بیچاره زنش.

 

 

 

هنوزم وقتی یادش می افتم آآآآآآآآآآآی لجم میگیره!!!
یادتونه کلاس کناری یه معلم داشتن هفته ای 2،3 روز نمیومد!
شما هم داشتین!؟

 

 

ببینم شمام قبل از خاموش کردن لامپ ، وامیستین مسیر برگشت به جا خواببتون و جای گوشیتون رو حفظ میکنین یا فقط من اینجوریم ؟

 

 

 

رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین...
جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!!
منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!!
گفت : پاشو اینا رو بشمار!!!! :|

 

 

 

اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره !
لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه …

 

 

 

امروز سر جلسه امتحان فرانسه یکی از دانشجو ها گوزید استاد گفت این چه کاریه

شاگرد گفت : اگه شمام جای من نشسته بودید می ریدید

برچسب ها جوک 2013 , جوک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,404
  • بازدید ماه : 4,878
  • بازدید سال : 41,446
  • بازدید کلی : 1,617,344
  • کدهای اختصاصی