loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 181 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و…، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد ۲ و یا ۳ برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

admin بازدید : 396 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Exorcist عنوانی از بازی های متعدد Hidden Object می باشد که توسط شرکت معروف Big Fish Games در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است . داستان بازی در مورد نجات دادن روح یک دخترجوان می باشد که می بایست او را از دست شیطان نجات دهید . درنهایت نیز می بایست اسرار عمارت را فاش کنید . آیا می توانید روح خود و دخترک جوان را از چنگال شیطان و تاریکی نجات دهید ؟ برای پاسخ می بایست مراحل گوناگون بازی را پشت سربگذارید و معماهای زیبای آن را حل کنید .

admin بازدید : 201 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Next-Browser-v1.0

Next Browser مرورگری سریع، حرفه ای و قدرتمند است که امکان نصب انواع پلاگین برای کارایی بهتر روی آن وجود دارد. این برنامه محبوبیت زیادی در بین کاربران اینترنتی گوشی ها و تبلت های اندرویدی دارد. این مرورگر قابلیت بارگذاری بسیار خوبی نسبت به مرورگر های دیگر دارد و به همین جهت برای کسانی که از اینترنت با سرعت پایین تر برخوردارند، مناسب است. همچنین این برنامه دارای قابلیت جستجوی هوشمند صوتی است که شما فقط می بایست کلمه مورد نظر را تلفظ کنید تا این مرورگر آن را برای شما در اینترنت جستجو کند. Next Browser دارای ظاهری زیباست و چند ویجت برای دسترسی آسان نیز دارد.


admin بازدید : 171 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Delhi-Safari-2013

خلاصه داستان بدین شکل است که گروهی از حیوانات یک سفر به دهلی را تدارک می بینند تا به پارلمان رفته و از آن ها سئوال کنند که چرا جنگی که در آن زندگی می کنند در آستانه ی نابودی می باشد و …


admin بازدید : 303 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ورزش  بوکس یکی‌ از خشن‌ترین و سخت‌ترین ورزش‌ها می‌باشد ولی‌ با این حال جزو محبوبترین ورزش‌ها نیز به حساب میاد.حال زمان این است که این ورزش فوق‌العاده را به کامپیوتر بیاوریم تا هوادارن این ورزش از انجام بوکس در کامپیوتر لذت ببرند و شانس این را داشته باشند که در نقش یک قهرمان بوکس عمل نمایند.

admin بازدید : 283 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 جدیدترین نسخه از سری بازی های Farm Frenzy تا حدودی با نسخه های دیگر متفاوت بوده و حالا کاربر باید به جای خشکی در یک دریاچه به دنبال مزرعه داری باشد. این نسخه از بازی که Farm Frenzy: Gone Fishing نام گرفته است به جای خشکی در یک دریاچه کوچک قابل انجام است و به جای حیوانات ماهی ها هستند که فرمانبر کاربر خواهند بود ، از ماهی های ساده گرفته تا کوسه و دلفین های زیبا که در آب شنا می کنند و محصولاتی را برای فروش در اختیار کاربر قرار می دهند.

admin بازدید : 250 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  بازی منچ به سال‌های دور باز می‌گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده‌است. بازی منچ در وسط یک مربع انجام می‌شود. مربع نماد زمین است چون مردم زمان‌های قدیم تصور می‌کردند زمین مربع شکل است. در وسط این مربع یا همان زمین، علامت + را می‌بینیم؛ این علامت نشانه و نماد خورشید است که امتداد آن به چهار سوی زمین می‌رسد. علامت + را می‌توان در بناهای تاریخی مانند نقش رستم و فرش‌های قدیمی ایران نیز دید. چهار گروه مهره رنگی نماد چهار عنصر اصلی حیات هستند:آبی نماد آب، زرد نماد باد،قرمز نماد آتش و سبز نماد خاک.

admin بازدید : 218 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  Skype نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

admin بازدید : 229 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  برنامه VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

admin بازدید : 475 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,132
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,111
  • بازدید ماه : 5,585
  • بازدید سال : 42,153
  • بازدید کلی : 1,618,051
  • کدهای اختصاصی