loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 292 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

  OpenPuff یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد برای پنهان کردن فایل ها و اطلاعات می باشد. شما می توانید برای انتقال اطلاعات بسیار حساس خود از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های محرمانه خود، آن ها را رمزگذاری و یا حتی مخفی کنید. اما زمانی که فایل های خودتان را مخفی می کنید با یک جستجو در ویندوز قابل دسترسی هستند و راه چندان مطمئنی نیست. OpenPuff ابزاری رایگان و قابل حمل (بدون نیاز به نصب) است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های محرمانه خود را درون فایل های دیگر جاسازی کنید. شما می توانید به راحتی فایل های خودتان را درون تصاویر، فایل های صوتی و یا حتی ویدئو جاسازی نمایید. این برنامه برای رمزگذاری روی فایل ها از ۳ رمز عبور استفاده می کند. این نرم افزار از پسوند های فایل های تصویر نظیر BMP, JPG, PCX, PNG, TGA و …، فایل های صوتی AIFF, MP3, NEXT/SUN, WAV و …، فایل های ویدئویی ۳GP, MP4, MPG, VOB و …، فایل های فلش ادوبی FLV, SWF, PDF و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار از لایه های امنیتی، رمزگذاری و کدگذاری حرفه ای برای امنیت اطلاعات شما استفاده می کند.

admin بازدید : 344 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

Photomin-v1.1---Responsive-HTML-Template

Photomin قالبی حرفه ای و طراحی کاملا تمیز و حداقلی دارد. این قالب بسیار انعطاف پذیر، آسان برای سفارشی سازی و به خوبی مستند سازی شده است، Photomin در HTML و CSS3 و jQuery کدگذاری شده است.

admin بازدید : 286 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 User Control نرم افزاری قدرتمند در زمینه فیلتر کردن وب و اینترنت و جلوگیری از برنامه های ناخواسته و مسدود کردن دسکتاپ محصول شرکت Salfeld Software می باشد. این برنامه به شما اجازه مسدود کردن هر برنامه یا فایل EXE را می دهد. توسط این نرم افزار همچنین می توانید برنامه های کاربردی مجاز و یا آدرس های اینترنتی را استفاده نمایید و ایجاد محدودیت استفاده از اینترنت و یا تنها قابلیت مشاهده وب سایت های خاص نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به منظور ایجاد محدویت های لازم برای کاربران استفاده نمایید. به وسیله این برنامه می توان تمامی بخش هایی که یک کاربر سیستم نباید به آن ها دسترسی پیدا کند و یا نیازی به آن ها ندارد را محدود نمود. همچنین می توان قسمت های مهم سیستم همانند قسمت های حساس تنظیمات برنامه ها و سیستم عامل ویندوز را نیز محدود نمود.

admin بازدید : 686 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

Adventures-of-Lomax

بازی قدیمی ولی در عین حال بسیار جذاب Adventures of Lomax یک بازی داستانی و ماجرایی است که برای کنسول پلی استیشن ۱ در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود. داستان بازی از این قرار است که موجودی خبیث به نام Lemmings با نیروی شیطانی که دارد قصد تخریب زمین را دارد و شما (Lomax) باید جلوی تخریب زمین را بگیرید.

admin بازدید : 234 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

اندرويد اين قابليت را دارد كه براي فعاليت هاي مختلف برنامه هايي را به صورت پيش فرض براي آن انتخاب كرد، حالا اگر مي خواهيد اين تنظيمات را پاك كرده و برنامه هاي جديدي را جايگزين كنيد اين متن را بخوانيد.

admin بازدید : 278 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

آموزش ریست کارخانه ای و فلش کردن موبایل های اندرویدی (factory reset)

 


کلیک کنید
نام: Android-Factory-Reset1.png
مشاهده: 2
حجم: 18.8 کیلو بایت

 

به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما اولین چیزی که به ذهن می‌رسد وجود مشکل در کارکرد دستگاه است که کاربر را مجبور می‌کند تن به این عمل ریسکی دهد. حالا چرا ریسکی؟ چون بدون داشتن اطلاعات کافی از روند درست انجام این کار، تنها احساسی که پس از اتمام به ما دست می‌دهد، حس پشیمانی خواهد بود. البته همان طور که گفتم دلایل متعددی برای این کار وجود دارد که وجود مشکلات نرم افزاری تنها یکی از آن‌هاست. مثلا شاید بخواهید دستگاه خود را با مدل جدیدتری عوض کنید و خیالتان از اینکه هیچ نشانه‌ای از شما در دستگاه باقی نمانده است راحت شود، شاید هم شما جز‌ء آن دسته کاربرانی هستید که هر چند وقت یک بار گوشی تکانی می‌کنید و به دستگاه خود اجازه می‌دهید نفسی بکشد! به هر حال دلیل شما هر چه که باشد، بازگشتن به تنظیمات کارخانه‌ای انتخاب هوشمندانه ای‌ است که جان تازه‌ای به دستگاهتان می‌بخشد. در مواقعی هم که مشکل شما حاد تر از درمان موجود باشد، گزینه دیگری به نام فلش کردن گوشی به میان می‌آید که در ادامه مطلب در سایت دانلود فور یو قصد داریم از هر دو انتخاب پیش رو صحبت کنیم.

admin بازدید : 249 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

The.Oregon.Trail.Settler.v1.1.7

در بازی جذاب The Oregon Trail: Settler مرحله دیگری از داستان آغاز می شود. جایی که شما و خانواده تان در نهایت می توانید محل سکونت خود را بدست آورید و در غرب وحشی خانه ای برای خود بسازید. این بازی بسیار جذاب طراحی شده است بطوری که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد. تلاش کنید بزرگنرین شهری که تاکنون غرب وحشی آن را دیده بسازید. می توانید مرز شهر خود را کنترل کنید و آن را مدیریت نمایید. صدها ساختمان بسازید و شخصیت خود را با تجهیزات گوناگون تنظیم کنید. برای بدست آوردن منابع می توانید به انجام مینی بازی های شکار کردن و یا ماهیگیری بپردازید. با خطرات غرب وحشی مانند طوفان ها و یا رم کردن گله ها و… روبرو شوید و جایزه هایی را نیز به طور روزانه دریافت کنید. با ملاقات کردن دهکده دوستان خود می توانید قلب ها را جمع آوری کنید و در رشد دهکده خود مورد استفاده قرار دهید.


admin بازدید : 160 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

کیفیت پرده ای افزوده شد

دانلود انیمیشن پرندگان آزاد Free Birds 2013

 

نام انیمیشن: پرندگان آزاد Free Birds 2013

ژانر: انیمیشن کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: 95 دقیقه

حجم: 350 مگابایت

کیفیت: cam پرده ای

IMDB

 

ارائه ای از: downloadforyou

خلاصه داستان: دو بوقلمون باید در زمان سفر کنند و به جایی بروند که بوقلمون ها در منوی شام شب عید قرار گرفتند و از این کار جلوگیری کنند و بوقلمون ها را از منوی شام شب عید حذف کنند .

 

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 1,011
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,990
  • بازدید ماه : 5,464
  • بازدید سال : 42,032
  • بازدید کلی : 1,617,930
  • کدهای اختصاصی