loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 331 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)

Wall.E

وال ای شخصیت اصلی قصه فیلم روباتی است که در روی زمین تنها زندگی می کند. سال ۲۷۰۰ است و بشر به دلیل مشکلاتی که زمین دارد، آن را ترک کرده است و در سفینه های فضایی در دل کهکشان زندگی می کند. زندگی روزمره و یکنواخت وال ای با حضور یک روبات دیگر به نام ایو ، نشاط و تحرک تاز ه ای پیدا می کند. او که دلباخته ایو شده، تصمیم می گیرد راهی پیدا کند تا کره زمین به حالت اولیه اش برگردد و آدم ها بتوانند برای ادامه زندگی به آن برگردند. چه اتفاقی می‌افتد اگر انسان زمین را ترک کند و فراموش کند آخرین ربات را با خود ببرد؟ وال-ای پس از صدها سال تنهایی و انجام کارهایی که برای آن‌ها ساخته شده بود هدف تازه‌ای در زندگی اش می‌یابد و این درست موقعی است که او با ربات جستجوگر زیبایی به نام ایو آشنا می‌شود.

admin بازدید : 613 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.


admin بازدید : 492 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

From-Up-on-Poppy-Hill-2011

داستان درباره گروهی از نوجوانان یوکاهاما می‌باشد که در تلاش برای حفظ باشگاه ورزشی مدرسه‌شان هستند. باشگاهی که قرار است در جریان آماده‌سازی برای المپیک ۱۹۶۴ توکیو تخریب شود اما…


admin بازدید : 246 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

access-2013-essential-training-lynda

مایکروسافت اکسس (Microsoft Access)‏ یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای ایجاد پایگاه داده‌های رابطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اولین این نسخه نرم افزار امکانی فراهم شد تا بسته‌ های پایگاه داده جداگانه بتوانند از طریق تکنولوژی اتصال پایگاه داده شی‌گرا (ODBC)‏ با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از ویژگی‌ های مهم دومین نسخه اکسس افزوده شدن موتور پایگاه داده جت (Jet database engine)‏ بود که باعث شد اجرای پرس‌وجو ها به صورت محسوسی سریع تر شود. اکسس دارای امکاناتی همچون کار با صفحات کاری مختلف، ای‌دی‌اُ (ActiveX Data Objects یا ADO)‏، قابلیت یکپارچگی ارجاعی (referential integrity)، قابلیت‌های ایکس‌ام‌ال، وجود ابزارهای بی‌همتا در زمینه برنامه‌نویسی و اشکال‌ زدایی، شامل بودن ابزارهایی برای تعامل با ابزارهای وب و … است. در دوره آموزشی Access 2013 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.


admin بازدید : 268 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Rise-of-the-Guardians-2012

خلاصه داستان: نیروی شیطانی به اسم “قیر” تدارکات لازم برای حمله به زمین را آماده ساخته و در پی نامود کردن کودکان و … دارد . گروهی به نام “محافظین فنا ناپذیر” که از یک “خرگوش” و ۲ انسان به نام های “سانتا کروز” و “جک فراست” و … تشکیل شده است برای حفاظت از کودکان بیگناه در سرتاسر جهان داوطلب می شوند و …


admin بازدید : 236 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

Night-Camera+-v2.19

Night Camera+ برنامه ای بسیار حرفه ای و قوی است که برای شما این امکان را فراهم میکند تا در محیط های تاریک و کم نور عکس خود را به راحتی و با روشنایی خوبی بگیرید. این برنامه دارای سیستم جالبی است که به طور خودکار می تواند نور مناسب برای عکس هایی که در محیط تاریک گرفته می شوند را تنظیم نماید و عکس هایی با کیفیت بگیرد. همچنین این برنامه در گوشی های دارای فلش به گونه ای عمل می کند که با توجه به میزان نور محیط می توانید نور فلش را کم و زیاد نماید تا عکس مورد نظر شما کیفیت مطلوبی پیدا کند.


admin بازدید : 309 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

Masakini-Multi-purpose-Responsive-HTML-Template

Masakini یک قالب بسیار زیبا و طراحی شده برای استفاده در سایت های شرکتی و تبلیغاتی می باشد. در کدنویسی این قالب از Html5 و CSS3 به خوبی استفاده شده است. دارای طراحی بسیار زیبا و ۴ رنگ متفاوت و ۴ صفحه نخست متفاوت که هر کدام از دیگری زیبا تر است.


admin بازدید : 253 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید، فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن یگانه با نام من

ترانه و آهنگ: محسن یگانه | میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد | گیتار : محسن یگانه | ویولن : پیام طونی

Mohsen Yeganeh - Man

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه با نام من

برای دانلود این آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 209 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

Zapya-1.6.3

با نرم افزار Zapya می توانید فایل های خود را با سرعت بی نظیری با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. ارسال فایل بین دو دستگاه از طریق بلوتوث آسان است ولی زمانی که حجم فایل زیاد باشد این کار معمولا زمان گیر خواهد شد. به کمک Zapya شما می توانید فایل های خود را با سرعت ۲MB بر ثانیه ارسال نمایید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا چیزی حدود ۱۲۰ عکس، ۳۰ آهنگ و یا یک فیلم با کیفیت بالا را در حدود ۱ دقیقه به راحتی انتقال دهید. همچنین این برنامه امکان ارسال گروهی را نیز فراهم می کند و شما قادر خواهید بود تا یک فایل را برای چند نفر به طور هم زمان بفرستید.


تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 978
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 5,431
  • بازدید سال : 41,999
  • بازدید کلی : 1,617,897
  • کدهای اختصاصی