loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 525 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان : دو بوقلمون باید در زمان سفر کنند و به جایی بروند که بوقلمون ها در منوی شام شب عید قرار گرفتند و از این کار جلوگیری کنند و بوقلمون ها را از منوی شام شب عید حذف کنند.

admin بازدید : 489 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet-Download-Manager-6.16-Build-1-Final-Retail Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 491 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Mozilla-Firefox-23.0 Mozilla Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 496 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

admin بازدید : 400 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها در اندروید

نرم افزار های اندروید 2014

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت دانلود فور یو ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 369 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

cFosSpeed

cFosSpeed  به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

admin بازدید : 431 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 Pouya Bayati Ye Hali Daram دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم با بالا ترین کیفیت
ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : عابد بسطامی ، گیتار : مجتبی تقی پور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 381 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Maxthon

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند که تا کنون ۴۹۱ میلیون بار توسط کاربران در اینترنت دانلود شده است از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر bookmark های شما ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته ، ابزار تعیین لینک فایل های تصویری که لینکشان در سورس مخفی شده است و … برخوردار می باشد. این مرورگر محصولی از شرکت Maxthon International می باشد.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,235
  • بازدید ماه : 1,782
  • بازدید سال : 38,350
  • بازدید کلی : 1,614,248
  • کدهای اختصاصی