loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 330 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

 

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها، با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

admin بازدید : 251 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

چند روز قبل بود که کمپانی Green مجموعه ای جدید از تم های خود را در گوگل پلی قرار داد. تم های این شرکت از قدیم تا به امروز همواره در زمره بهترین ها بوده و استقبال زیادی نیز توسط کاربران اکسپریا از آنها به عمل می آمد.

همانگونه که گفته شد این شرکت چند روز قبل پکیج جدیدی از تم های خود را به صورت پریمیوم و غیر رایگان در گوگل پلی قرار داد. ما حالا قصد داریم تا برای کاربران عزیز سایت دانلود فور یو این تم ها را قرار دهیم.

اولین تم که قصد معرفی آن را داریم تم SciFi II است که یکی از بهترین های این پکیج بوده و علاقه مندان زیادی نیز دارد. این تم از نوع تم های حرفه ای اکسپریا است و بر روی تمامی مدل های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر و بدون نیاز به روت قابل نصب است. پس اگر از اندروید ۴٫۳ رسمی استفاده میکنید حتما این تم را دریافت کنید.

admin بازدید : 291 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
Uluru که به نام ” آیرز راک ” هم شناخته شده است آبشاری بسیار زیبا در استرالیا است. این آبشار در میان سخره های سیمانی که تا 348 متر ارتفاع دارند در جریان است.
 
 در این منطقه در مرکز استرالیا بارش باران بسیار کم و سالانه حدود 300 میلیمتر است ولی در اواسط ماه های آذر و فروردین بارش های سنگینی در این منطقه روی میدهد که باعث تشکیل این آبشار شده و منظره ای بسیار زیبا را پدید می آورد.
 
تخمین زده شده که تنها 1٪ از بازدید کنندگان Uluru شانس دیدن این آبشار را دارند.برای دیدن دیگر عکس ها به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 229 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با استفاده VSO ConvertXtoDVD به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید. نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 416 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و …

admin بازدید : 383 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود VMware Fusion 6.0.4 Professional MacOSX – مجازی سازی سیستم عامل در مک

 

VMware Fusion نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

admin بازدید : 290 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 


TeamViewer امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد ۴ رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

admin بازدید : 583 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

Youwave Android نرم افزاری است بسیار کارآمد برای اجرای برنامه ها آندروید بر روی سیستم عامل کامپیوترتان بدون نیاز به هیچ گوشی با سیستم عامل آندروید. با این برنامه شما میتوانید برنامه های آندروید را پیش از نصب بر روی گوشی خود بر روی کامپیوتر شبیه سازی کرده و آن را تماشا کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید! از ویژگی برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع و آسان و نصب برنامه ها آندروید اشاره کرد.

admin بازدید : 397 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی حذف توپ های رنگی در سبک زوما

 

با دانلود بازی های گرافیکی موافقید؟برای این ساعت از اوقات فراغت شما کاربران وب سایت فارسی نیو فور آندروید ، بازی جدید و دوست داشتنی توپ های رنگی را در سبک سری بازی های زوما و یا لوکسور آماده کرده ایم ؛ از این پس می توانید لذت بازی های توپ های رنگی و دوست داشتنی را در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خود تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

admin بازدید : 264 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گرفتن سلفی های دوگانه

 

آیا با تصاویر سلفی آشنایی دارید و می خواهید با دانلود نرم افزار جدید و دوست داشتنی این عکس ها را در اندروید خود بسازید؟ اگر این کلمه را در وب سایت ویکیپدیا جستجو کنید ، به این جمله خواهید رسید : عکسی از خود است که توسط دوربین‌های دیجیتال گرفته می‌شود. این روزها در شبکه های اجتماعی ، کاربران عکس های پروفایل خود را به صورت سلفی توسط دوربین های دیجیتال و یا دستگاه های آیفون و یا آندروید تهیه می کنند ، اما این بار قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت تهیه تصاویر سلفی به صورت دو گانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,093
  • بازدید ماه : 1,640
  • بازدید سال : 38,208
  • بازدید کلی : 1,614,106
  • کدهای اختصاصی