loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 236 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ از مازیار فلاحی

ترانه : یاحا کاشانی | آهنگ : مازیار فلاحی | تنظیم : شهاب اکبری

سریال هفت سنگ ایام ماه مبارک رمضان 93 هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود

admin بازدید : 432 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

WinSCP یک نرم افزار رایگان و منبع باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات به وسیله FTP و SFTP می باشد. این نرم افزار بصورت کاملا امن فایل ها را بین یک کامپیوتر محلی و یک کامپیوتر دور رد و بدل می کند. این نرم افزار یک کلاینت SFTP, SCP, FTPS و FTP برای ویندوز می باشد که عملکرد اصلی آن انتقال فایل بین یک کامپیوتر محلی و از راه دور می باشد. این نرم افزار امکاناتی فراتر از این مانند برنامه نویسی و مدیریت فایل بیسیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

admin بازدید : 738 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

  با استفاده از WinISO Standard شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و… نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و … را انجام دهید.

admin بازدید : 346 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

بازی Paranormal State Poison Spring یکی از زیبا ترین مینی گیم های سال ۲۰۱۴ در سبک اشیاء پنهان یا همان Hidden Object می باشد که با گیم پلی فکری و معمایی خودش ساعت ها شما را سرگرم می کند. اساس گیم پلی متکی بر پیدا نمودن اشیاء پنهان شده در صفحه بازی می‌باشد. یعنی در هر مرحله از این بازی لیستی از اشیاء موجود در صفحه به شما داده می شود که به صورت نامحسوسی در تصویر گنجانده شده اند و شما می بایست آنها را پیدا کنید. اما بازی علاوه بر سبک اشیاء پنهان مراحل اضافی دیگری را نیز به بازی اضافه کرده است که جذابیت بازی را برای مخاطبان بیشتر می کند. داستان این بازی درباره یک تیم تحقیقاتی می باشد که به بررسی یک رویداد وحشتناک می پردازند که شما باید طبق دستور العمل مراحل بازی را پشت سر گذاشته تا پرده از این راز بردارید و راز این جنایت بزرگ را کشف کنید.


admin بازدید : 416 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

Lunascape مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می‌تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می‌توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه‌های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه‌ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می‌کنند .

admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 432 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Kingdom Rush یک بازی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه است که بعد از استقبال زیادی که این بازی در سیستم عامل های اندروید وآی او اس در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی مهیج شما در برابر پادشاهی عظیم خود در برابر امواج حملات شیطانی دفاع می کنید. به طوری که می توانید از برجک های مختلف و جادوهای مختلف استفاده کنید. مبارزه در جنگل ها و کوه ها از دیگر ویژگی های بازی Kingdom Rush است, شما باید در این بازی با بکارگیری استراتژی های مختلف دفاعی و با ارتقا برج های دفاعی سعی در غلبه بر دشمنان خود را داشته باشید. راه پیروزی شما در این نبرد هیجان انگیز ساماندهی نیروهای خودی و جذب رزمندگان و هیولاهای افسانه ای خواهد بود تا بتوانید سرزمین خود را از تاریکی نجات دهید. در بازی Kingdom Rush بیش از ۱۸ برج وجود دارد که باید در حالت های مختلفی آنها را سامان دهید. وجود بیش از چهل و پنج دشمن مختلف افسانه ای و زمینی و ۷ شیوه جنگی در بازی به ویژگی های می افزاید. با وجود بیش از ۱۴ مرحله مختلف در فصل های مختلف از جمله زمستان امید می رود تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

admin بازدید : 342 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

XYplorer نرم افزاری می باشد که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، … و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorerویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Donald Lessau می باشد.

admin بازدید : 433 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی ۳

 

اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 38,274
  • بازدید کلی : 1,614,172
  • کدهای اختصاصی