loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 2421 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

  بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

admin بازدید : 1321 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (1)

 

(۹۳/۵/۱۱ تریلر بازی اضافه شد)

بازی کامپیوتر Far Cry 4 فارکرای ۴ یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . در این نسخه به Kyrat , سرزمینی واقع در کوهستان های هیمالیا سفر خواهید کرد . سرزمینی نفسگیر , خطرناک و وحشی که حاکمان مستبد بر آن حکومت می کنند . در این بازی , پلیر کنترل شخصی به نام Ajay Ghale را برعهده دارد که برای تحقق آرزوی مادرش به سرزمین Kyrat سفر کرده و در همین حین درگیر جنگ های داخلی آن منطقه شده و دیگر راه فراری ندارد. تصویری که مشاهده می کنید شخصیتی با نام Pagan Min است که کاراکتر قابل کنترل بازی است .

admin بازدید : 1077 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان: در یک جنگل زیبا، بقایای یک پیک نیک وجود دارد که کلونی مورچه ها برای بدست اوردن آن ها جنگی راه می اندازند و…

مشخصات انیمیشن:
سال تولید: ۲۰۱۳
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی
زبان: انگلیسی
محصول فرانسه
مدت: ۸۹ دقیقه
زیرنویس فارسی: ندارد
فرمت: MKV

admin بازدید : 802 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

{ یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های ایرانی برای اندروید }

بازی زیبای آفتابه ، نام یک بازی ایرانی و پارسی اندرویدی می باشد که می توانید ساعت ها بوسیله ی آن سرگرم شوید . در این بازی ، در هر مرحله تصویری به شما نشان داده می شود که باید عبارتی کاملا بی ربط را پیدا کنید که آن عکس غیرمستقیم بیان می کند . مثلا ، در اسکرین شات ادامه مطلب میبینیم که در یکی از مراحل عدد ۳ بصورت تار و مات نمایش داده شده است . به همین دلیل ، پاسخ این مرحله عبارت ” ستاره ” می باشد . بازی با همکاری پیج ” غلط نامه دهخدا ” طراحی و ساخته شده است و در هر بروزرسانی مراحل تازه ای به آن افزوده می شود .

admin بازدید : 677 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان : پیتر پارکر با بازی Andrew Garfield زندگی پر مشغله ای خواهد داشت . از یک طرف  باید با چهره های بد خیابان مبارزه کند و از طرفی هم  گذراندن وقت زندگی اش با Gwen با بازی Emma Stone شخصی که دوستش دارد . Peter هنوز قولی که به پدر Gwen داده بود را فراموش نکرده است اما این از نوع قولهاییست که او نمی تواند نگه دارد . همینطور اوضاع زندگی پیتر تغییر می کند زمانیکه یک دشمن جدید بنام Electro با بازی  Jamie Foxx  وارد شهر می شود ، یک دوست قدیمی Harry Osborn  با بازی Dane DeHaan بازمیگردد و پیتر پارکر رازهایی بیشتری از گذشته ی خودش اشکار می کند .

برای دریافت فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید…

admin بازدید : 678 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی‌های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد. کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است . هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و در صورت انتشار آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

admin بازدید : 1221 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آموزش ویدویی بالا آوردن بازی های HDبر روید کامپیوتر با نرم افزار BLUSTAKE برای شما بازدید کنندگان خوب سایت روید دانلود آماده کرده ایم  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید

admin بازدید : 1699 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.برای دانلود این آموزش ار سایت روید دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 679 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Maps یکی از نرم افزارهای قدرتمند مکان یابی با استفاده از GPS برای گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار امکاناتی نظیر یافتن مکان های مورد نظر، ناوبری (Navigation)، قطب نما، نقشه های ۳D، دستورالعمل ها، قابلیت مرور آفلاین نقشه، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده، نمایش اطلاعات ترافیک، مکان من، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان و … را در اختیار شما قرار می دهد.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,253
  • بازدید ماه : 1,800
  • بازدید سال : 38,368
  • بازدید کلی : 1,614,266
  • کدهای اختصاصی