loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 264 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فایل منیجر اندروید

نرم افزار اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود نرم فزار بسیار قدرتمند و مفید فایل های خود را بهتر و کامل تر در محیط جذاب تر مدیریت کنید؟در این مطلب از سایتدانلود فور یو ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک فایل منیجر جدید و بسیار قدرتمند آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

X-Plore File Manager نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت فایل ها برطرف می سازد ، این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های Root, FTP, SMB, Sqlite, Picasa, Zip, Rar, 7zip ، پشتیبانی از سرویس های ابری نظیر Google Drive™, Dropbox, Box.net, Mega.co.nz , SkyDrive, Webdav, Yandex.disk, Ubuntu One, SugarSync, Dump Truck, Copy.com و… ، انتقال داده ها با SSH و پشتیبانی از SSH Shell ، مدیریت بی سیم داده ها و نمایش دوگانه بخش های مدیریتی یکی از برترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید به حساب می اید. اکنون با نمایش دو بخش مجزا می توانید به صورت همزمان دو فولدر را مدیریت کنید ! به کمک X-Plore File Manager و به واسطه سیستم نمایش دوگانه فولدرها می توانید فایل ها را از هر بخش به بخش مقابل کپی کرده و یا انتقال دهید. X-Plore File Manager با قابلیت نمایش شاخه ای فولدرها ، محیطی خلوت و بسیار ساده را برای مدیریت هرچه بهتر و سریع تر اطلاعات فراهم می کند ، قابلیت مدیریت اطلاعات حافظه داخلی و حافظه خارجی و انتقال داده ها از طریق سیستم WiFi به سایر دستگاه ها از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 242 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت دانلود فور یو  ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 373 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

LAWLESS

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

حرفه ای ترین جنایت کارها را جمع کرده و در شهر به تیراندازی بپردازید . بی قانونی در شهر بیداد می کند . شما تازه از زندادن آزاد شده اید . ناگهان با شما مجددا تماس گرفته می شود . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا تجارت خود را گسترش داده و به اهداف خود برسید . تمامی این ها در بازی LAWLESS  وجو دارند . گروهی از متخصصان را جمع نموده و دشمنان را را از بین ببرید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ نوع سلاح مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و امتیازات متعددی جمع آوری کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن محیط های سه بعدی

وجود بیش از ۱۰۰ سلاح در بازی

ساخت خیل عظیمی از تبهکاران

admin بازدید : 254 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

1000-places-to-see-before-you-die

این مستند ، شامل سفر جهانگردی به نام Craig DeSilva به نقاط مختلف جهان است که از آثار دیدنی و تاریخی که در هر یک از کشورها وجود دارد گزارشی تهیه کرده است. این جهانگرد به ایتالیا می رود و درباره ی مکان های تاریخی آن جا توضیحاتی را ارائه می دهد.


admin بازدید : 321 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

The-Secret

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟ آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟ متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.


admin بازدید : 238 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

google-Behind-The-Screen

تا حالا به این فکر کرده بودید که در پشت صحنه ی گوگل چه می گذرد؟ این مستند زیبا برای اولین بار به طور کامل از شرکت گوگل و کارمندان آن فیلمبرداری کرده است و از تمامی قسمت های آن گزارش تهیه کرده است.


admin بازدید : 294 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

A-Day-In-The-Life-Of-Ronaldinho

این جادوگر برزیلی به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان نسل خود شناخته شده است. او شهرت خود را با بازی در تیم بارسلونا کسب کرد ، همچنین در تیم آث میلان تبدیل به ستاره فوتبال شد.


admin بازدید : 273 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

14-Ghazaye-Moejezegar

همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و صحیح از سلامت کامل برخوردار باشند، رژیمهای غذایی گوناگونی نیز از سوی متخصصان تغذیه توصیه می شود که هر یک به نوبه خود مفید هستند، اما آیا می توان با مصرف برخی مواد غذایی، تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین کرد و از سلامت و انرژی کافی برخوردار بود؟ این مقاله ۱۴ ماده غذایی را معرفی کرد که اگر در برنامه غذایی خود قرار دهید شاهد نتایح فوق العاده ای در وضع سلامت خود خواهید بود.

admin بازدید : 290 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Mohammad.Reza.Shajarian.Rendan.Mast تولدم روز اول مهر ماه سال یکهزارو سیصد و نوزده خورشیدی در مشهد است، در خانواده ای که پدر بزرگم (علی اکبر) صدای بسیار رسایی داشته و به زیبایی آواز می خوانده است. او از مالکین بزرگ مشهد بود و از خواندن در جمع پرهیز داشته ، گاه برای دوستان سرشناسی که به دیدارش می آمده اند می خوانده است. پدرم مهدی از صدای پر طنین و رسا برخوردار بود و در جوانی آواز خواندن را شروع می کند ولی خیلی زود در محیط بسته و سنتی به قرائت قرآن رو آورده و تا آخر عمر بر همان عقیده باقی ماند و آواز را رها کرد و در قرائت قرآن جایگاه خاصی در مشهد پیدا نمود و شاگردان زیادی برای تلاوت قرآن قرآن تربیت کردکه از جمله خود اینجانب است.

admin بازدید : 221 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Bermuda-Triangle-Beneath-the-Waves

بعضی از مردم معتقدند که قوانین فیزیک در منظقه مثلث برمودا حاکم نمی باشد. و یکی از دو مکان در دنیا می باشد که قطب نما در آن جا به درستی کار نمی کند. این مستند به بررسی این پدید در اعماق دریا و کشتی ها و هواپیماهایی که ناپدید شدند می پردازد.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,090
  • بازدید ماه : 1,637
  • بازدید سال : 38,205
  • بازدید کلی : 1,614,103
  • کدهای اختصاصی