loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 248 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود High School Fighter v1.4 – بازی مبارزه در دبیرستان

برای اندروید

High-School-Fighter

ماجرای بازی High School Fighter درون یک دبیرستان اتفاق می افتد. شما باید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در این بازی شما با مشکلات و ناراحتی های مختلفی روبرو می شوید که باید برای انتقام به مبارزه بپردازید. شما می توانید در صورت ناراحتی از معلم او را بزنید و با دیگر دانش آموزان دعوا کنید. از سکه هایی که بدست می آورید می توانید باند، کمک های اولیه، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا بخرید. در این ورژن پول شما نامحدود است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

admin بازدید : 237 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود KMPlayer 3.8.0.122 – نسخه نهایی پلیر قدرتمند

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و …

admin بازدید : 224 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Google-Chrome Google Chrome  گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

admin بازدید : 232 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Mozilla-Firefox-23.0

Mozilla Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 245 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Internet-Download-Manager-6.16-Build-1-Final-Retail

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 275 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار اندروید Power Toggles v5.2.2 که به آخرین نسخه به روز رسانی شده است, مجموعه ابزارهایی را در خود جا داده است تا بتوانید به راحتی به تمام تنظیمات گوشی دسترسی داشته باشید, تمام کلید های میانبر و ویجت ها در این برنامه در این اپلیکیشن قرار میگیرند تا از شلوغی و سردرگمی نجات پیدا کنید, البته تمام کار برنامه این نیست که آن را تبدیل به یکی از برترین نرم افزار های اندروید کرده است.

اگر بخواهیم به برخی از امکاناتی که نرم افزار Power Toggles در اختیار شما قرار میدهد اشاره ای کنیم می توانید از دسترسی سریع برای مدیریت بلوتوث و wi-fi و جی پی اس و تنظیمات ویجت ها و آیکون ها همچنین ایجاد نسخه پشتیبان (Backup) و دسترسی سریع به موزیک پلیر اندروید و سفارشی سازی و تغییرات در کلید های میانبر و... نام ببریم.

یکی از برترین نرم افزار های سیستمی اندروید برای دسترسی سریع و تا 5 میلیون نصب و امتیاز 4.6 از 5 و اضافه شدن جدیدترین نسخه
دسترسی سریع به تنظیمات مهم اندروید با نرم افزار Power Toggles
admin بازدید : 447 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

spdm_theme
سونی یک تم جدید را در دسترس کاربران اسمارت فون های اکسپریا قرار داد. این تم برگرفته از فیلم Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی) است که توسط سونی ساخته و در فروشگاه گوگل پلی به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تم قابل نصب بر روی نسخه اندروید رسمی ۴٫۳ و بالاتر است و برای نصب آن هیچگونه دسترسی روت لازم نیست.

نصب این تم همانند برنامه های معمولی است. کافیست تم را از همینجا دانلود کرده و به گوشی خود منتقل و همانند دیگر برنامه ها آن را نصب کنید.

admin بازدید : 338 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای فرزاد حسنی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت  دانلود فور یو دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Shokoohi cover دانلود آهنگ من و تو و سال نو با صدای شهرام شکوهی (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

admin بازدید : 371 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فصل بهار با صدای رضا صادقی، سعید شهروز، مهدی یراحی، محمد علیزاده، مرتضی پاشایی و پیام عزیزی را برای شما کاربران آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلود فور یو دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Fasle Bahar cover دانلود آهنگ فصل بهار با اجرای گروهی خوانندگان محبوب ایران (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

admin بازدید : 177 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (1)

Per-App-Modes

برنامه Per-App Modes به شما این امکان را می دهد تا با بهینه سازی گوشی خود بتوانید باعث افزایش طول عمر باتری خود شوید. آیا دوست دارید بدانید چگونه هنگام بازی کردن و یا خواندن مقالات در اینترنت، از افزایش مصرف بی رویه باتری خود جلو گیری کنید؟ آیا می دانستید برای حل این مشکل راه هایی وجود دارد؟ شما به مکان درستی آمده اید. زیرا توسط این برنامه می توانید با ساخت پروفایل های بخصوصی از باتری خود محافظت کنید. می توانید در هنگام خواندن مقالات مصرف CPU خود را پایین بیاورید. البته همه این کارها را پروفایل ها به صورت خودکار انجام می دهند.

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,145
  • بازدید ماه : 1,692
  • بازدید سال : 38,260
  • بازدید کلی : 1,614,158
  • کدهای اختصاصی