loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 338 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

JetAudio-Plus-v3.0.0

jetAudio یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری در ویندوز است که طرفداران بسیار دارد. این برنامه که در اختیار شما عزیزان قرار دارد نسخه اندرویدی jetAudio است که هزاران بار در google play دانلود شده است و اکنون شما می توانید آن را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه نمایید. این نرم افزار توانایی های بسیار زیادی در اجرای انواع فایل های چند رسانه ای دارد. jetAudio دارای ۳۲ اکولایرز می باشد که شما می توانید هنگام اجرا فایل های صوتی تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید . این برنامه در هنگام اجرای فایل های تصویری نیز بی نظیر است و کیفیت فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. این برنامه ویجت های زیادی نیز دارد که می توان از آن ها برای اجرای سریع فایل های چند رسانه ای استفاده کرد.


admin بازدید : 226 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

زیرنویس فارسی افزوده شد.کیفیت عالی 1080 افزوده شد.

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2 Cloudy With A Chance of Meatballs 2013

نام انیمیشن:  Cloudy With A Chance of Meatballs 2013 – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: 2013

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم:1300/700 مگابایت

کیفیت: BluRay 720p,BluRay 1080p

ارائه ای از:Mastersub

IMDB

خلاصه داستان: Flint Lockwood در حال حاضر در کمپانی The Live Corp برای Chester V کار می کند . ولی او مجبور است پست خود را واگذار کند با این که با دستگاه های کارخانه کاملا آشنا است .

 

admin بازدید : 460 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

   دانلود XAMPP 1.8.2.2 Final – وب سرور رایگان ویندوزXAMPP  نرم افزاری است که مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

admin بازدید : 229 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

 

 دانلود PidginIM 2.10.7 – چت کردن با تمامی آی دی ها


PidginIM یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد.

admin بازدید : 446 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Machinarium Machinarium از جمله بازی های دارای سبک خاص خود است که نمی توان با بازی های دیگر مقایسه کرد. جریان بازی بدین گونه است که ربات کوچکی که به انبار ضایعات صنعتی و آهن آلات بیرون شهر انداخته شده الان باید برگردد و دوست خود را از دست دشمنان نجات دهد. باید خود و رهبر شهر و همچنین دوستتان را از شر ربات ستمگر و خشن نجات دهید. در طی مراحل بازی مغز شما در هر لحظه در تکاپو خواهد بود، چون با جریانات و مسائل معماگونه و منطقی روبرو خواهید شد که باید با کمال دقت و تمرکز سعی به حل آن ها نمایید. جهانی که این بازی در آن جریان دارد مشتمل است بر انواع ربات ها و آهن آلات که یکی از قدیمی ترین مناطق آن مکانی است که بازی در آن جریان دارد. موزیک ویژه این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

admin بازدید : 215 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Advanced-Registry-Clear-2.3.3.8

نرم افزار Advanced Registry Clear همانطور که از اسم نرم افزار معلوم هست برای پاک کردن خطاهای رجیستری ویندوز به کار میرود این نرم افزار جدید به صورت پیشرفته رجیستری سیستم شما رو پاک میکند مطمئناً بعد از مدتی کار با سیستم بر اثر کار با ویندوز و اینترنت و… سرعت سیستم یا به عبارتی سیستم عامل شما کاهش پیدا کرده این نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز به شما کمک خواهد کرد این کاهش سرعت رو ترمیم کنید و سرعت ویندوز خود رو به حال اولیه باز گردانید.


admin بازدید : 184 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

۳D-PageFlip-Professional

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.


admin بازدید : 206 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بسکتبال یکی از محبوب ترین ورزش های حال حاضر دنیاست  چراکه  علاوه بر جذابیت ذاتی این بازی شما می توانید هنر دستان خود را به دیگران نشان دهید . گیم Real Basketball با بهره گیری از تکنیک شبیه سازی در نظر دارد شما را در یک مسابقه جذاب بسکتبال قرار داده و به این وسیله مهارت شما را در این ورزش خارق العاده افزایش دهد . افزون براین  این بازی دارای ۱۰ کاراکتر ورزشی معروف است که می توانید از آنها برای اجرای دستورات خود استفاده نمایید و همچنین قادر خواهید بود این گیم جذاب را با دوستان خود یا  افرادی در سراسر جهان انجام دهید.

ویژگی های کلیدی  Real Basketball :
– استفاده از گرافیک سه بعدی
– ۶ حالت جذاب برای انجام بازی
– ۴۰ لباس از تیم های معروف بسکتبال
– امکان بازی در جام های معروف دنیا

 

admin بازدید : 179 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

France-Wallpapers

عکس های زیبا برای صفحات دسکتاپ آرامش و لذت خاصی را به انسان دست می دهد که با شوق و شور بیشتری می تواند از کار و یا انجام برنامه های خود در ویندوز کمال استفاده را ببرد. این عکس های زیبا هرچند که بسیار زیبا هم باشند ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد. به همین منظور سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده ایم. این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.


admin بازدید : 274 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 4,840
  • بازدید سال : 41,408
  • بازدید کلی : 1,617,306
  • کدهای اختصاصی