loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 261 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Underdogs aka Metegol Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

 

 

نام انیمیشن: Underdogs aka Metegol

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی:دارد

زبان انیمیشن: اسپانیایی

خلاصه داستان: فیلم ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و …

admin بازدید : 262 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

admin بازدید : 239 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Wondershare-MobileGo-for-Android

MobileGo for Android نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی هم چون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آن ها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره مند می شوید. با استفاده از نرم افزار MobileGo for iOS هم به آسانی می توانید هر آنچه که بر روی آیفون، آیپاد و آیپد خود دارید را بر روی آیتونز و کامپیوتر خود انتقال دهید و یا فایل های موجود بر روی کامپیوتر خود را به هر یک از دستگاه های شرکت اپل انتقال دهید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های پشتیبانی شده توسط دستگاه های اپل تبدیل کرده و مابین این دستگاه ها انتقال دهید.

admin بازدید : 379 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

FarStone-DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند.

admin بازدید : 375 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین – Line v3.4.0.21

 

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 232 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

AnyDVD AnyDVD & AnyDVD HD یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.

admin بازدید : 252 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

The-Nut-Job خلاصه داستان : شخصیت اصلی این کارتون سنجابی به نام سارلی می باشد که از پارک تبعید می شود و مجبور است که در شهر زندگی کند و زنده بماند . خوش بختانه او با چیزی مواجهه می شود که می تواند زندگی او و تمامی اعضای پارک را نجات بدهد و فرصت مناسبی را در اختیار او قرار می دهد که …

admin بازدید : 316 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo WinOptimizer 2014 v11.00.10 – بهینه ساز ویندوز

 

Ashampoo-WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری بسیار کارآمد برای بهینه سازی ویندوز می‌باشد. این نرم افزار با در اختیار داشتن تمامی ابزارهای مورد نیاز جهت بهینه سازی ویندوز که به آنها اشاره خواهد شد انتخابی بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای ۶ بخش اصلی به نام های General ، Analyze system ، Improve performance ، Maintain system ، File tools ، Customize Windows می باشد که این بخش ها خود دارای زیرمجموعه های فراوانی هستند که ابزارهای نرم افزار را تشکیل میدهند. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را توضیح خواهیم داد. بخش General شامل: تهیه نسخه های پشتیبان اتوماتیک و مدیریت تاریخ ها و فایل های مربوط به restore point ها در کنار امکانات مدیریت کارهای اتوماتیک ویندوز و بررسی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز. بخش Analyze system شامل: نمایش جزئیات سخت افزاری و نرم افزار سیستم و بنچمارک و تست قطعات مورد استفاده روی سیستم کاربر در کنار امکانات بررسی سلامتی هارد دیسک و کشف تمامی فایل ها و فرمت های موجود روی هارد دیسک و قابلیت دیگر مشاهده و نصب و حذف فونت های نصب شده روی ویندوز.

 

admin بازدید : 309 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود Viber – تماس و ارسال پیامک رایگان آندروید

Viber-v3.1.1 (1)

آخرین تغییرات:
(۹۳/۱/۹) آپدیت به نسخه ۴٫۳٫۰٫۷۱۲

Viber Free Calls & Messages یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر ۱۰۰ ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی “در برنامه” نیاز به خرید ندارند.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,098
  • بازدید ماه : 1,645
  • بازدید سال : 38,213
  • بازدید کلی : 1,614,111
  • کدهای اختصاصی