loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 593 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

| آپدیت تا قسمت آخر ‍|

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

admin بازدید : 338 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان : یک سگ به همراه پسر خوانده اش که در زمان ماجراجویی می کنند ، باید در زمان سفر کنند تا شکاف زمانی که آنها ایجاد کرده اند را درست کنند اما در این راه …

admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 646 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

admin بازدید : 853 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Offline Explorer Enterprise نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکسهای Online، انجمن ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 343 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

SuperEasy Video Converter نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و سریع فایل‌های ویدئویی می‌باشد که از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌نماید و قادر است فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید، کافیست فایل مورد نظر را در نرم افزار وارد کرده و پس از انتخاب فرمت مورد نظر بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید سپس خواهید دید که عملیات تبدیل چقدر ساده و راحت خواهد بود، SuperEasy Video Converter همچنین توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین را نیز دارا می‌باشد، بدین صورت که قادر خواهید بود تا ویدیوهای سایت‌های معروف همچون YouTube را در نرم افزار وارد کرده و سپس ویدیوها را با بالاترین سرعت دانلود نمایید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از فرمت دستگاه‌های قابل حمل همچون iPod ,PSP و …، پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی، امکان تبدیل دسته ای ویدیوها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 543 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

3 امکان بروز ایده‌ها و افکارتان در مورد طراحی لباس را فراهم میکند. توانایی طراحی الگوهای دقیق با دقت بسیار بالا را ایجاد میکند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آزادانه برای خود انواع لباس‌ها با هر گونه پوششی را طراحی کنید و لذت ببرید. این نرم افزار توانایی هماهنگ سازی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می‌باشد. همچنین این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا شما تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار کاربردی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD توانایی اقدام به طراحی لباس و پوشش‌های مختلف را دارد و شما در این کار سرعت بیشتری دارید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها پشتیبانی شده و این امر باعث می‌شود که شما در در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده موفق تر باشید. از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می‌کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده کمک می‌کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله ۳ds Max، مایا و … سازگار می‌باشد .

تعداد صفحات : 114

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,330
  • بازدید ماه : 1,877
  • بازدید سال : 38,445
  • بازدید کلی : 1,614,343
  • کدهای اختصاصی